Питання та відповіді

В даному розділі ви можете знайти відповіді на найбільш поширені питання наших відвідувачів. У разі, якщо вам не вдалося отримати відповідь на своє питання ви можете задати його безпосередньо нашому менеджеру.

Поширені запитання по діагностиці

  • 1. Навіщо проводити діагностику?
    • Проведення діагностики потрібне для того, щоб визначити, у чому конкретно полягає несправність і які деталі потрібні для ремонту. На жаль, інформації за серійним номером і моделі вашого пристрою недостатньо.

  • 2. Що таке діагностика платного ремонту, що в неї входить?
    • Діагностика - це повна перевірка всіх модулів і функцій пристрою, проводиться для визначення причини несправності, підбору запасних частин та витратних матеріалів. В результаті діагностики ми отримуємо перелік необхідних для заміни комплектуючих і можемо визначити для Вас точну вартість ремонту. Оплачувати діагностику треба тільки в разі відмови від проведення ремонту.

  • 3. Чи можу я від відмовитися від проведення діагностики?
    • Безумовно, Ви можете відмовитися від проведення діагностики. Але провести ремонт у цьому випадку ми зможемо тільки якщо разом з пристроєм клієнтом буде надано список партнометрів, необхідних для ремонту, комплектуючих, або самі комплектуючі. На ремонт, проведений нами без діагностики всіх вузлів, ми, на жаль, не зможемо надати гарантію.

  • 4. Діагностику будете проводити в моїй присутності?
    • Бути присутнім при діагностиці та ремонті неможливо. Всі роботи проводяться на спеціально обладнаній ремонтній дільниці, що обладнана згідно з технічними вимогами уповноважених виробників.

  • 5. Чи обов'язково оплачувати діагностику, якщо я знаю, яка запчастина вийшла з ладу?
    • Діагностику можна не оплачувати, якщо Ви не просто знаєте яка запчастина вийшла з ладу, а маєте можливість надати нам партнометр потрібної комплектуючої або саму деталь. В даному випадку гарантія на ремонт не надається. Також діагностику потрібно оплачувати тільки в разі відмови від проведення ремонту. Якщо ви погоджуєтесь на проведення робіт, діагностику не оплачується.

Загальні питання по ремонту

  • 1. Яка вартість ремонту?
  • 2. Скільки триватиме ремонт?
    • Тривалість ремонту визначається складністю робіт, що проводяться, а також термінами поставки запасних частин. Як правило, гарантійний ремонт виконується від 3 до 14 днів, а негарантійний - від 3 до 45 днів.

  • 3. Чи можу я прискорити процес ремонту?
    • Гарантійні політики більшості виробників зобов'язують нас закінчувати ремонт в термін 3 робочих дня за умови наявності всіх необхідних комплектуючих. Що стосується платних ремонтів, Ви можете скористатися послугою GreenLine, в рамках якої ми проводимо прискорену діагностику і ремонт протягом 2-3 робочих днів за будь яких обставин. Вартість послуги GreenLine складає 390 грн.

  • 4. На якому етапі ремонту зараз мій пристрій?
    • Ви завжди можете контролювати процес ремонту. Для цього існує кілька способів: в розділі відомості про стан ремонту потрібно ввести серійний номер і номер сервісної квитанції, звернутися до групи підтримки клієнтів через форму зворотного зв’язку, по телефону, в онлайн-чаті, або ж замовити зворотній дзвінок.

  • 5. Як я дізнаюся, що ремонт завершено?
    • Після завершення ремонту Ви отримаєте sms-повідомлення на контактний номер телефону, вказаний при оформленні пристрою в ремонт, а також повідомлення на електронну пошту. Також відстежуйте кожний етап ремонту онлайн.

  • 6. Чи може, мій пристрій з ремонту забрати хтось інший?
    • Звичайно може. Для цього просимо Вас завчасно повідомити про це співробітника центра обслуговування ибо групу підтримки клієнтів – по телефону, формою зворонького зв’язку або в онлайн-чаті. Для отримання пристрою обов'язково потрібно мати при собі оригінал квитанції ремонту та документ, що засвідчує особу одержувача.

  • 7. Я втратив квитанцію ремонту, зможу я забрати свій пристрій?
    • При втраті квитанції видача пристрою можлива тільки тій особі, яка здавала техніку, при наявності документа, що засвідчує особу. Також просимо Вас у цьому випадку зв'язатися з нами і повідомити про втрату, щоб уникнути можливості отримання пристрою зловмисниками.

  • 8. Чи можна відремонтувати пристрій на місці?
    • Процес ремонту проводиться окремо від пунктів прийому техніки на спеціалізованій ремонтній ділянці, обладнаній згідно з технічними вимогами уповноважених виробників. Саме тому неможливо поєднати і центр обслуговування, і ремонтну дільницю.

  • 9. Моя інформація на пристрої, збережеться після ремонту?
    • На жаль, ні сервісний центр, ні виробник Вашого пристрою не несе відповідальності за збереження Вашої особистої інформації на пристрої. Тому рекомендуємо перед зверненням створити резервні копії даних. Компанія Ф1 піклується про клієнтів і завжди уточнює наявність важливих даних на прийнятих в ремонт пристроях, намагаючись при можливості та за попереднім узгодженням зберегти всю інформацію.

  • 10. У якій комплектації має бути пристрій під час здачі в ремонт?
    • Здавати пристрій в ремонт в повній комплектації не завжди потрібно. Зазвичай цілком достатньо зарядного пристрою і заводської упаковки. В основному це залежить від дефекту. Якщо порушення нормального функціонування присутнє в момент використання якогось аксесуара, то можливо знадобиться і він.

  • 11. Чи можна провести ремонт з моїми запчастинами?
    • Так, наша компанія надає послуги зі встановлення клієнтських комплектуючих. Гарантія на такий ремонт, на жаль, не надається.

Питання по гарантійному ремонту

  • 1. Які документи потрібні для гарантійного ремонту?
    • Для проведення гарантійного ремонту Вам потрібен заповнений гарантійний талон, в якому вказана дата продажу, серійний номер пристрою та печатка магазину, чек покупки і паспорт або водійське посвідчення.

  • 2. На якій підставі мені можуть відмовити в гарантійному ремонті?
    • Отримати відмову в проведенні гарантійного ремонту можна з кількох причин:
      - у разі порушення споживачем правил експлуатації пристрою;
      - у разі пошкодження або відсутності на пристрої гарантійних пломб;
      - при відсутності експлуатаційних документів, коректно заповненого гарантійного талона або чека;
      - в разі закінчення гарантійного терміну.
      Ця інформація вказана в Постанові № 506 Кабінету Міністрів «Про затвердження порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів»
      Крім того, ряд виробників обмежує прийом в гарантійний ремонт техніки, завезеної в Україну неофіційно. Про можливість прийому Вашого пристрою в гарантійний ремонт Ви можете проконсультуватися зі співробітниками центрів обслуговування клієнтів або сall-центру.

  • 3. Я купив пристрій менш, ніж 14 днів тому. Чи може сервісний центр видати мені довідку для списання пристрою виробником?
    • Згідно Закону про захист прав споживачів, ст. 9, споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Такий обмін здійснюється безпосередньо продавцем без участі сервісного центру. У разі необхідності проведення експертизи її також зобов'язаний організувати продавець.

  • 4. Ви авторизований сервісний центр Леново в м.Київ?
    • Так, F1Center є авторизованим сервісним центром торгової марки Lenovo по всій території Україні.

  • 5. Чи можу я відмовитися від гарантійного ремонту і отримати новий пристрій?
    • Згідно ст. 8 Закону про Захист прав споживачів, в разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), Ви дійсно можете вимагати від продавця або виробника розірвання договору купівлі-продажу та повернення грошових коштів або заміни товару на аналогічний.

Загальні питання та відповіді

  • 1. За якою адресою можна здати пристрій у ремонт і який у вас графік роботи?
    • F1Center представлений 6-ма центрами обслуговування в Києві, Ви можете звертатися до будь-якого з них за вказаними адресами незалежно від торгової марки вашого пристрою:
      Метро Вокзальна, метро Університет, вул. Дмитрівська, 3/7: пн-пт 9:00-19:00, сб 10:00-16:00; обід 14:30-15:00.
      Метро Дарниця, вул. Малишка, 5: пн-пт 10:00-20:00, сб 10:00-18:00, нд 10:00-16:00; обід 14:00-14:30.
      Метро Петрівка, вул. Степана Бандери, 21 (2 поверх): пн-пт 10:00-20:00, сб 10:00-16:00; обід 13:30-14:00.
      Метро Петрівка, вул. Степана Бандери, 23-В: пн-пт 10:00-20:00, сб 10:00-16:00; обід 14:00-14:30.
      Метро Позняки, вул. Гришка, 5: пн-пт 10:00-20:00, сб 10:00-16:00; обід 14:00-14:30.
      Метро Палац Україна, вул. Велика Васильківська, 112: пн-пт 9:00-19:00, сб 10:00-16:00; обід 14:30-15:00.
      Щоб подивитися розташування на картi, переходьте за посиланням.

  • 2. Чи можу я здати пристрій у ваш сервісний центр для встановлення причин виходу з ладу?
    • Чи можу я здати пристрій у ваш сервісний центр для експертизи причин виходу з ладу? Наш сервісний центр займається ремонтом техніки, і у нас немає повноважень для проведення незалежної експертизи. Експертні органи зазвичай не залежать ні від виробників, ні від продавців техніки, ні від сервісних центрів. Наприклад, Торгово-Промислова Палата є одним з таких експертних органів.

  • 3. Можливо у вас купити запасну частину?
    • На жаль, сервісний центр не займається продажем запасних частин, за винятком змiнних акумуляторних батарей і зарядних пристроїв (блоків живлення).

  • 4. Заміна матриці ноутбука у Вас можлива?
    • Так, ми проводимо як ремонт матриці (дисплею), так і повну його заміну.

  • 5. Проводите оновлення ПЗ?
    • Так, ми можемо запропонувати оновлення версії BIOS, установку оригінальної операційної системи з подальшою установкою необхідних драйверів. Всі ці послуги платні, в незалежності від гарантійності пристрою.

  • 6. Чистка ноутбука. Як часто треба проводити?
    • Більшість виробників рекомендує проводити чистку системи охолодження з інтервалом від 6 місяців до 1 року, в залежності від умов експлуатації ноутбука. Якщо є зміни в роботі пристрою (швидке нагрівання, повільність роботи, шум кулера), саме час звернутися за профілактикою системи охолодження.

  • 7. Можна поговорити з інженером?
    • Інженери компанії займаються виключно діагностикою, ремонтом, тестуванням пристроїв. Якщо у Вас виникли питання щодо ремонту техніки звернутися можна в будь-який з центрів обслуговування клієнтів або в групу підтримки клієнтів за номером 0800 800 018, в онлайн-чаті або ж замовити зворотнiй дзвінок.

  • 8. Які бренди ремонтуємо?
    • F1Center є авторизованим сервісним центром таких брендів як ASUS, Lenovo, Moto, Toshiba, MSI, YAMAHA та ін. З повним переліком ремонтованої техніки Ви можете ознайомитися за посиланням.

  • 9. Які документи потрібні для негарантійного ремонту?
    • Для проведення платного ремонту не знадобиться ніяких додаткових документів, окрім документу, що посвідчує Вашу особистість.

  • 10. Потрібно записуватися, перед приходом до центру обслуговування користувачів?
    • Ви можете звернутися в будь-який центр обслуговування і без попередньої реєстрації. Але якщо Ви хочете заощадити час і прискорити процедуру заповнення документів при прийомі Вашого пристрою в ремонт, рекомендуємо заповнити форму попередньої реєстрації.

  • 11. Чи дається гарантія на проведені ремонтні роботи?
    • При проведенні гарантійного ремонту гарантія на новий пристрій триває, дія гарантії продовжується на термін перебування пристрою в ремонті. Для платних ремонтів ми даємо свою власну гарантію на проведені роботи терміном від 1 до 6 місяців в залежності від виду ремонту.

  • 12. Чи зберігається гарантія при збільшенні пам'яті або накопичувача в вашому сервісному центрі?
    • Так, як авторизований сервісний центр, ми маємо право робити розбирання Вашого пристрою, проводити гарантійний ремонт і апгрейд (збільшення потужності). Послуга апгрейда є платною, але при цьому гарантія на пристрій не припиняється.

  • 13. Я можу здати пристрій у ремонт кур'єром?
    • Звичайно, ви можете надіслати пристрій у ремонт Новою Поштою. Наші реквізити, умови попередньої реєстрації та відправки вказані тут. При цьому, вкажіть будь ласка, контактні дані всіх осіб, з якими можна зв'язатися для уточнення або погодження ремонту.

  • 14. Чи можу я забрати пристрій з ремонту в іншому центрі обслуговування?
    • Забрати відремонтований пристрій можна в будь-якому з наших шести центрів обслуговування, попередньо повідомивши про цей намір співробітнику при прийомі або звернувшись по телефону. Окрім того Ви можете скористатися послугою доставки техніки Новою Поштою, попередньо повідомивши нам потрібну адресу.

  • 15. Чи можу я залишити пристрій після ремонту на тимчасовому зберіганні?
    • Після виконання ремонту пристрій передається на видачу в центр обслуговування клієнтів та безкоштовно зберігається там протягом 10 днів. Після цього терміну пристрій переводиться на склад зберігання. Вартість зберігання пристрою становить 20 грн / добу.

  • 16. З чого складається ноутбук?
    • Основними деталями ноутбука є материнська плата, процесор, дисплей, накопичувач, модуль пам'яті, клавіатура, оптичний привід, динаміки, батарея, корпусні деталі. Комплектуючі можуть варіюватись в залежності від моделі ноутбука.

  • 17. З чого складається планшет?
    • Основними деталями планшета є материнська плата, дисплейний модуль, плата живлення, камера, динаміки, мікрофон, батарея. Комплектуючі можуть варіюватись в залежності від моделі планшета.

  • 18. З чого складається смартфон?
    • Основними деталями смартфона є материнська плата, дисплейний модуль, додаткова плата, камери, динаміки, мікрофон, батарея. Комплектуючі можуть варіюватись в залежності від моделі смартфона.