Гарантійний ремонт

Компанія F1Center - це уповноважений сервісний центр з гарантійного ремонту ноутбуків, смартфонів, планшетів світових виробників. Офіційна підтримка продуктів торгових марок ASUS, Lenovo, Xiaomi та ін. протягом всього гарантійного терміну.

Як швидко здати техніку в ремонт?

Зламався ноутбук? Не працює планшет або смартфон?
Авторизований сервісний центр Леново, Асус, Тошиба, Ямаха та ін. вже готовий допомогти в ремонті вашої техніки. Використання в F1 сертифікованого обладнання та оригінальних запчастин дозволяє проводити якісне та надійне гарантійне обслуговування.

Можливо, проблема з Вашим пристроєм вирішиться в дистанційному режимі. Для цього звертайтесь в наш call-центр за номером 800 800 018 (безкоштовно з всіх стаціонарних телефонів), і Ви зможете отримати детальну консультацію, знаходячись у будь-якій точці України.
Якщо ж без ремонту не обійтись, Ви можете принести пристрій в один із наших центрів обслуговування клієнтів у Києві. Відправити техніку на проведення гарантійного ремонту можливо також через кур'єрську службу Нова Пошта.

Терміни виконання

Перед початком ремонту для визначення причини несправності буде проведена попередня діагностика комп'ютера (ноутбука/планшета/смартфона).
Щоб швидко та ефективно провести ремонт телефонів, ремонт планшетів або ремонт ноутбуків в F1Center створена потужна матеріальна база. Забезпечити процес реанімації вашого пристрою дозволяє великий склад необхідних запасних частин і висококваліфікований персонал. 84% ремонтів викнонуються в часовому діапазоні від трьох до п'яти робочих днів.

Об'єктивною причиною збільшення термінів ремонту може стати відсутність потрібних запасних частин на складі. Налагоджена логістика компанії в цьому випадку виконає оперативну доставку від виробника в найкоротший термін, і Ви будете заздалегідь попереджені про очікувану дату завершення ремонту.

Список ремонтованої техніки

Виробник
Обслуговується техніка
Гарантійний ремонт
archos
Смартфони, планшети
asus
Ноутбуки, планшети, смартфони, мережеве обладнання
arcam
CD\DVD плеєри, ресиверы, сабвуфери, підсилювачі, домашні кінотеатри
cambridge-audio
CD\DVD плеєри, ресиверы, сабвуфери, підсилювачі, акустика
gigabyte
Ноутбуки, смартфони
gsmart
Смартфони
harman-kardon
Плеєри, ресиверы, сабвуфери, підсилювачі, домашні кінотеатри, акустика
infinity
Автомобільні системи
jbl
Автомобільні системи, сабвуфери, акустика
lenovo
Ноутбуки, планшети, смартфони, моноблоки, міні-пк, монітори
logitech
Web-камери, акустика, гарнітури, домашні кінотеатри, ігрові пристрої, клавіатури, комплекти, миши
monitor-audio
Акустичні системи та колонки
moto
Смартфони
msi
Ноутбуки, планшети, моноблоки, неттопи
optoma
Проектори
toshiba
Ноутбуки
xiaomi
Смартфони
yamaha
CD\DVD плеєри, домашні кінотеатри, акустика, ресиверы, підсилювачі
nextbook
Планшети
marantz
CD\DVD плеєри, ресиверы, акустика, підсилювачі
rel
Сабвуфери
triad
Підсилювачі
elac
Акустика, сабвуфери
runco
Звуковые проекторы
phase
Акустика, сабвуфери
nuvo
Тюнери
sunfire
Сабвуфери, ресиверы, підсилювачі
onkyo
Сабвуфери, ресиверы, CD\DVD плеєри, підсилювачі, акустика
morel
Автомобільна акустика

Що варто врахувати при гарантійному ремонті.

  1. З'ясуйте, чи знаходиться Ваш пристрій на гарантійному обслуговуванні. Термін гарантії вказується в гарантійному талоні, який видається при покупці. Додатково, в гарантійному талоні повинен бути вказаний серійний номер пристрою і печатка магазину, який здійснював продажу.

  2. Наполегливо рекомендуєм створити резервні копії важливих для Вас даних. Оскільки, в процесі ремонту може знадобитися перевстановлення Windows. Важливо пам'ятати, що ні виробник, ні сервісний центр не несуть відповідальність за збереження Вашої особистої інформації, і під час ремонту важливі дані можуть бути втрачені.

  3. Здавати пристрій в гарантійний ремонт необхідно в комплекті з оригінальним зарядним пристроєм і заводським упакуванням. Також, згідно вимог виробників, на пристрої при здачі в ремонт на операційній системі або на BIOS, не повинно бути паролів.

  4. У вас є можливість контролю всього процесу виконання ремонту за допомогою форми відстеження стану замовлення, заповнивши яку Ви побачите актуальну фазу ремонту пристрою і можливу дату його закінчення.

  5. Звертаємо Вашу увагу на те, що по Вашому бажанню ми можемо прийняти пристрій в одному центрі обслуговування (наприклад, поряд с місцем роботи), а видати, вже відремонтований, в іншому (на вихідних, наприклад, в районі, близькому до Вашого місця проживання). Для цього Вам необхідно просто заздалегідь попередити наших фахівців.

  6. Для здійснення гарантійного ремонту Вам необхідно мати з собою і пред'явити при реєстрації у нас, гарантійний талон або інший документ, в якому вказана дата продажі, серійний номер і печатка продавця. Ми також звертаємо Вашу увагу на необхідність дотримання правил експлуатації виробу/товару, які описані в інструкції по експлуатації. Порушення умов експлуатації може привести до відмови в гарантійному ремонті та змінити статус ремонту на негарантійний (з оплатою вартості замінних запасних частин та роботи кваліфікованого інженера.

  7. Виробник, як правило, не несе відповідальності в тих випадках, якщо Вами були встановлені додаткові компоненти, не передбачені до самостійної установки виробником, і в тих випадках, коли встановлені компоненти не рекомендовані виробником. Також хочемо звернути Вашу увагу на те, що в випадку, якщо самостійно встановлена Вами деталь або компонент призведе до виходу з ладу пристрою в цілому, Вам може бути відмовлено в гарантійному обслуговуванні