Питання та відповіді

В даному розділі ви можете знайти відповіді на найбільш поширені питання наших відвідувачів. У разі, якщо вам не вдалося отримати відповідь на своє питання ви можете задати його безпосередньо нашому менеджеру.

Поширені запитання по діагностиці

  • 1. Навіщо проводити діагностику?
    • Проведення діагностики потрібне для того, щоб визначити, у чому конкретно полягає несправність і які деталі потрібні для ремонту. На жаль, інформації за серійним номером і моделі вашого пристрою недостатньо.

  • 2. Що таке діагностика платного ремонту, що в неї входить?
    • Діагностика - це повна перевірка всіх модулів і функцій пристрою, проводиться для визначення причини несправності, підбору запасних частин та витратних матеріалів. В результаті діагностики ми отримуємо перелік необхідних для заміни комплектуючих і можемо визначити для Вас точну вартість ремонту. Оплачувати діагностику треба тільки в разі відмови від проведення ремонту.

  • 3. Чи можу я від відмовитися від проведення діагностики?
    • Безумовно, Ви можете відмовитися від проведення діагностики. Але провести ремонт у цьому випадку ми зможемо тільки якщо разом з пристроєм клієнтом буде надано список партнометрів, необхідних для ремонту, комплектуючих, або самі комплектуючі. На ремонт, проведений нами без діагностики всіх вузлів, ми, на жаль, не зможемо надати гарантію.

  • 4. Діагностику будете проводити в моїй присутності?
    • Бути присутнім при діагностиці та ремонті неможливо. Всі роботи проводяться на спеціально обладнаній ремонтній дільниці, що обладнана згідно з технічними вимогами уповноважених виробників.

  • 5. Чи обов'язково оплачувати діагностику, якщо я знаю, яка запчастина вийшла з ладу?
    • Діагностику можна не оплачувати, якщо Ви не просто знаєте яка запчастина вийшла з ладу, а маєте можливість надати нам партнометр потрібної комплектуючої або саму деталь. В даному випадку гарантія на ремонт не надається. Також діагностику потрібно оплачувати тільки в разі відмови від проведення ремонту. Якщо Ви погоджуєтесь на проведення робіт, діагностика не оплачується.

Загальні питання по ремонту

  • 1. Яка вартість ремонту?
  • 2. Скільки триватиме ремонт?
    • Тривалість ремонту визначається складністю робіт, що проводяться, а також термінами поставки запасних частин. Як правило, гарантійний ремонт виконується від 3 до 14 днів, а негарантійний - від 3 до 45 днів.

  • 3. Чи можу я прискорити процес ремонту?
    • Гарантійні політики більшості виробників зобов'язують нас закінчувати ремонт в термін 3 робочих дня за умови наявності всіх необхідних комплектуючих. Що стосується платних ремонтів, Ви можете скористатися послугою GreenLine, в рамках якої ми проводимо прискорену діагностику і ремонт протягом 2-3 робочих днів за будь яких обставин. Вартість послуги GreenLine складає 390 грн.

  • 4. На якому етапі ремонту зараз мій пристрій?
    • Ви завжди можете контролювати процес ремонту. Для цього існує кілька способів: в розділі відомості про стан ремонту потрібно ввести серійний номер і номер сервісної квитанції, звернутися до групи підтримки клієнтів через форму зворотного зв’язку, по телефону, в онлайн-чаті, або ж замовити зворотній дзвінок.

  • 5. Як я дізнаюся, що ремонт завершено?
    • Після завершення ремонту Ви отримаєте sms-повідомлення на контактний номер телефону, вказаний при оформленні пристрою в ремонт, а також повідомлення на електронну пошту. Також відстежуйте кожний етап ремонту онлайн.

  • 6. Чи може, мій пристрій з ремонту забрати хтось інший?
    • Звичайно може. Для цього просимо Вас завчасно повідомити про це співробітника центра обслуговування ибо групу підтримки клієнтів – по телефону, формою зворонького зв’язку або в онлайн-чаті. Для отримання пристрою обов'язково потрібно мати при собі оригінал квитанції ремонту та документ, що засвідчує особу одержувача.

  • 7. Я втратив квитанцію ремонту, зможу я забрати свій пристрій?
    • При втраті квитанції видача пристрою можлива тільки тій особі, яка здавала техніку, при наявності документа, що засвідчує особу. Також просимо Вас у цьому випадку зв'язатися з нами і повідомити про втрату, щоб уникнути можливості отримання пристрою зловмисниками.

  • 8. Чи можна відремонтувати пристрій на місці?
    • Так. У центрі обслуговування клієнтів на Петрівці та Дарниці можна відремонтувати пристрій на місці. За всіма іншими центрам обслуговування процес ремонту проводиться на спеціалізованій закритій ремонтній дільниці.

  • 9. Моя інформація на пристрої, збережеться після ремонту?
    • На жаль, ні сервісний центр, ні виробник Вашого пристрою не несе відповідальності за збереження Вашої особистої інформації на пристрої. Тому рекомендуємо перед зверненням створити резервні копії даних. Компанія Ф1 піклується про клієнтів і завжди уточнює наявність важливих даних на прийнятих в ремонт пристроях, намагаючись при можливості та за попереднім узгодженням зберегти всю інформацію.

  • 10. У якій комплектації має бути пристрій під час здачі в ремонт?
    • Здавати пристрій в ремонт в повній комплектації не завжди потрібно. Зазвичай цілком достатньо зарядного пристрою і заводської упаковки. В основному це залежить від дефекту. Якщо порушення нормального функціонування присутнє в момент використання якогось аксесуара, то можливо знадобиться і він.

  • 11. Чи можна провести ремонт з моїми запчастинами?
    • Так, наша компанія надає послуги зі встановлення клієнтських комплектуючих. Гарантія на такий ремонт, на жаль, не надається.

Питання по гарантійному ремонту

Загальні питання та відповіді