Корисні інструменти і додатки для віддаленої роботи та навчання

Через глобальну пандемію коронавірусу мільйони людей пристосовуються до роботи вдома, багато компаній переводять своїх співробітників на віддалений режим роботи, навіть школярі і студенти змушені навчатися онлайн. Перебудуватися і оптимізувати робочий процес за межами офісу допоможуть ряд програмних продуктів.

Корисні інструменти і додатки для віддаленої роботи та навчання

Корисні інструменти і додатки для віддаленої роботи та навчання

Через глобальну пандемію коронавірусу мільйони людей пристосовуються до роботи вдома, багато компаній переводять своїх співробітників на віддалений режим роботи, навіть школярі і студенти змушені навчатися онлайн. Перебудуватися і оптимізувати робочий процес за межами офісу допоможуть ряд програмних продуктів. Пропонуємо наступні корисні інструменти і додатки, з якими набагато простіше організувати "домашній офіс" та розширити зручність віддаленої роботи.

Робочий месенджер: Telegram, Viber, Slack, Skype, FB messenger, Flock, Discord, Workplace.

Telegram і Viber - зручні і прості месенджери, які надають додаткові опції для ефективної ділової комунікації.

Slack - це зручна програма для організації комунікацій усередині великих компаній, що дозволяє настроїти відразу кілька каналів для певних працівників. Прискорює процес спілкування, так як співробітникам не потрібно використовувати звичайну пошту. Доступний на смартфонах і комп'ютерах з Windows, macOS і Linux, а також підтримує всі необхідні для листування функції: чати, особисті повідомлення, обмін документами і створення нагадувань.

Skype багато компаній використовують для ефективного спілкування зі своїми співробітниками - як в офісі, так і віддалено - через відеочат, обміну миттєвими повідомленнями, голосові дзвінки і багато чого іншого.

Офісний пакет: Google Drive, Office 365, Quip, Apple iWork.

В умовах дистанційної роботи такі сервіси набувають особливого значення.

Безкоштовний сервіс від Google дозволить працювати над одним документом з різними людьми в один і той же час. Зручний тим, що синхронізується з максимальною кількістю популярних тайм-трекерів. Також Google надає користувачеві документи, таблиці, календар, презентації і навіть інтернет-навчання.

Хмарне сховище: Google Диск, Dropbox, OneDrive, Box.

Складно уявити віддалену роботу в команді без хмари для зберігання спільних даних. Google Диск безкоштовно надає 15 ГБ для зберігання даних, інтегрований з іншими продуктами Google і доступний в зручному інтерфейсі.

Dropbox - це хмарна платформа для зберігання та обміну файлами, де ви можете зберігати файли, документи, зображення і відео і ділитися ними з іншими. Безкоштовно надається 2 Гб. Підходить для співпраці з віддаленими командами і співробітниками.

Сервіс для відеоконференцій: Zoom, Skype для бізнесу, Slack, Google Meet.

Сервіс для веб-конференцій Zoom, крім відеозв'язку, дозволяє демонструвати учасникам конференції екран, передавати файли і зберігати записи розмов. Безкоштовна версія забезпечує відеозустріч до 100 чоловік тривалістю максимум 40 хвилин.

Google Meet (раніше Google Hangouts) - сервіс для бізнес комунікацій. Складається з додатків Meet (для групового відеозв'язку) і Chat (для створення групових чатів). Працює на мобільних платформах. Безкоштовна версія дозволяє створювати відеоконференції до 100 учасників, тривалістю до 60 хвилин.

Поетапний і наочний хід проектів: Trello, MeisterTask, Blossom, Planner, Планфикс.

Trello безкоштовний інструмент комплексної командної роботи над проектами в режимі онлайн, який дозволяє відстежувати кожен етап виконання завдання. У Trello гнучко настроюється канбан, різні борди для різних команд, повідомлення, календарі, постановка завдань членам команди, документи, листування, чек-листи і простий інтерфейс. Кожен пункт можна розділити на підпункти, супроводити коментарями, посиланнями і файлами. Є можливість інтеграції з іншими додатками - так, наприклад, дедлайни, встановлені в Trello, буде видно і в Google-календарі.

Віддалене підключення: TeamViewer, Windows Remote Desktop Connection, AeroAdmin, AnyDesk, Chrome Remote Desktop (плагін для Chrome), Screen Sharing (для платформ macOS).

Віддалений доступ дозволяє підключатися до робочого комп'ютера за допомогою іншого пристрою. Корисно для тих, хто перебуває поза офісом і потребує актуальною корпоративної інформації, хоче мати оперативний доступ до всіх серверів і дисків.

TeamViewer - одна з найпопулярніших програм віддаленого підключення. З її допомогою можна працювати на віддаленому робочому столі або при необхідності показувати свій десктоп колегам.

Менеджер проектів: Asana, «Бітрікс24», Basecamp, ProofHub, Podio.

У безкоштовному сервісі Бітрікс24 можна скласти список конкретних очікувань від співробітників, що працюють дистанційно, обговорити поставлені завдання, встановити дедлайн, стежити за етапами виконання завдання, залишати свої відгуки та коментарі.

Для більш стратегічного підходу до справ використовують програму Asana. Цей сервіс дозволяє планувати і структурувати потік завдань безліччю способів. Кожен співробітник чітко бачить свої обов'язки і терміни роботи. А керівник може легко відстежувати прогрес і спостерігати за загальною картиною проекту.

Замовити дзвiнок