Доставка в ремонт Новою Поштою

F1Center проводить ремонт техніки з доставкою через компанію Нова Пошта.

Процес безкоштовної відправки техніки в ремонт:

  1. Обов'язково додайте до пристрою опис несправності.

  2. Після завершення діагностики з Вами зв'яжеться менеджер і погодить прийнятний варіант ремонту.

  3. Після завершення ремонту і отримання від Вас оплати пристрій повертається на склад Нової Пошти у Вашому місті. Разом з пристроєм Ви отримуєте квитанцію про ремонт і акт виконаних робіт з гарантією.

  4. У разі відмови від платного ремонту, оплачується тільки вартість діагностики.

  5. Проведений ремонт або діагностика оплачуються на нашому сайті або за рахунком. Оплата за ремонт післяплатою не надається.

Також у Вас є можливість провести попередню реєстрацію звернення, що прискорить процес прийому в ремонт і спростить подальшу співпрацю.

Прикріпити файл у форматі jpeg, png, gif:

Паролі на пристрої, наявність важливої ​​інформації

Політика конфіденційності

Для того, щоб Ваш пристрій при транспортуванні випадково не було пошкоджено, ми рекомендуємо його перевозити / передавати, наприклад, в сумці для перенесення (ноутбук), або в чохлі (як комунікатор або смартфон), або в пакувальній коробці «від виробника».

Якщо у Вас виникли додаткові питання, Ви завжди можете отримати попередню консультацію в call-центрі за номером 0800800018 або скористатися формою зворотнього зв'язку.