Наші телефони
0 800 800 018

Графік роботи Call-центру:
Пн-Пт, 9:00 - 19:00
Сб, 10:00 - 16:00

Пн-Пт 09:00 - 19:00, Сб 10:00 - 16:00

Реєстрація ремонту

Шановні клієнти, ми щиро вдячні вам за рішення скористатися функцією попередньої реєстрації ремонту!

Функція попередньої реєстрації ремонту призначена виключно для реєстрації несправного пристрою, перед візитом до служби підтримки користувачів або при відправці Новою Поштою. Якщо вам потрібна допомога, скористайтеся формою зворотнього зв'язку або онлайн чатом. Для розрахунку вартості ремонту, скористайтеся відповідним меню.

Процес попередньої реєстрації ремонту складається з декількох кроків:

  1. Заповніть, будь ласка, форму «Попередня реєстрація ремонту», розміщену нижче.

  2. На вказану вами адресу електронної пошти і номер мобільного телефону, буде надіслано підтвердження реєстрації та присвоєно унікальний номер.

  3. Будь ласка, збережіть цей номер! Його необхідно буде назвати або показати при передачі зареєстрованого пристрою в ремонт, безпосередньо в Центрі обслуговування клієнтів.

  4. Оберіть для візиту найближчий до Вас Центр Обслуговування Клієнтів, або надішліть несправну техніку нам Новою Поштою.

  5. При гарантійному зверненні, обов'язково вкладайте копію гарантійного талона та копію чека (якщо є).

  6. Дані одержувача за накладною при відправці Новою Поштою:
    ТОВ «Ф1 Компані», тел. 063 394 85 06
    ЄДРПОУ 38981386
    Адреса: м.Київ, відділення №245.

  7. При візиті в сервісний центр, повідомте інженеру-діагносту про проведену попередню реєстрацію.

Форма попередньої реєстрації

Прикріпити файл у форматі jpeg, png, gif, pdf:

Розмір завантажуваних вкладень не повинен перевищувати 15Мб!

Паролі на пристрої, наявність важливої ​​інформації