Реєстрація ремонту

Шановні клієнти, ми щиро вдячні вам за рішення скористатися функцією попередньої реєстрації ремонту!

Функція попередньої реєстрації ремонту призначена виключно для реєстрації несправного пристрою, перед візитом до служби підтримки користувачів або при відправці Новою Поштою. Якщо вам потрібна допомога, скористайтеся формою зворотнього зв'язку або онлайн чатом. Для розрахунку вартості ремонту, скористайтеся відповідним меню.

Процес попередньої реєстрації ремонту складається з декількох кроків:

  1. Заповніть, будь ласка, форму «Попередня реєстрація ремонту», розміщену нижче.

  2. На вказану вами адресу електронної пошти і номер мобільного телефону, буде надіслано підтвердження реєстрації та присвоєно унікальний номер.

  3. Будь ласка, збережіть цей номер! Його необхідно буде назвати або показати при передачі зареєстрованого пристрою в ремонт, безпосередньо в Центрі обслуговування клієнтів.

  4. Виберіть для візиту найближчий до Вас Центр Обслуговування Клієнтів, або надішліть несправну техніку нам Новою Поштою.

  5. При відправці техніки Новою Поштою, Justin прикладіть супровідний лист , в якому обов'язково вкажіть номер заявки на ремонт, який буде вам надано після реєстрації несправного пристрою. Крім того, під час гарантійного зверненні, обов'язково вкладайте копію гарантійного талона та копію чека (якщо є).

  6. Дані одержувача за накладною при відправці Новою Поштою:
    ТОВ «Ф1 Компані»
    ЄДРПОУ 38981386
    Адреса: м.Київ, відділення №6.

  7. Дані одержувача за накладною при відправці Justin:
    Адреса: м.Київ, відділення Justin №222
    Одержувач: ТОВ «Ф1 Компані», тел. (093) 787-0123

  8. При візиті в сервісний центр, повідомте інженеру-діагносту отриманий раніше унікальний номер попередньої реєстрації.

Форма попередньої реєстрації

Прикріпити файл у форматі jpeg, png, gif:

Розмір завантажуваних вкладень не повинен перевищувати 15Мб!

Паролі на пристрої, наявність важливої ​​інформації

Політика конфіденційності

Для того, щоб Ваш пристрій при транспортуванні випадково не було пошкоджено, ми рекомендуємо його перевозити / передавати, наприклад, в сумці для перенесення (ноутбук), або в чохлі (як комунікатор або смартфон), або в пакувальній коробці «від виробника».