Сервісний центр Asus

F1Center здійснює гарантійний та післягарантійний ремонт техніки світового виробника Asus.

Професійне обслуговування техніки Asus

Одним з напрямків діяльності офіційного сервісного центру Асус в Києві - F1Center є здійснення гарантійного та післягарантійного обслуговування пристроїв бренду Asus різної функціональності (ноутбуки, смартфони, планшети). Кваліфіковані фахівці мають у своєму розпорядженні сертифіковане обладнання та оригінальні комплектуючі. Сервісний центр Асус гарантує високоякісне усунення неполадок різного характеру і рівня складності, а також тривалу експлуатацію смартфонів, ноутбуків, планшетів і т.д.

Затребувані послуги сервісного центру Asus

Проблема з працездатністю пристроїв може мати апаратний характер або бути пов'язана з програмною дисфункцією. Що стосується деталей, то з часом вони зношуються і потрібне їх перевстановлення. Некоректна робота програмного забезпечення може бути викликана збоєм в момент інсталяції оновлення, невірних налаштувань або наявністю вірусів.

В офіційний сервісний центр Асус найбільш часто звертаються для вирішення наступних пошкоджень:

  • ліквідація пошкоджень або несправності екранів, тачскрінів, камер, Wi-Fi, неповноцінності функціонування смартфона;
  • виконання заміни матриць, блоків живлення, клавіатур, жорстких дисків ноутбуків;
  • замін материнських плат і конекторів, перевстановлення операційної системи в планшеті.

Сервісний центр Асус в Києві професійно вирішить завдання будь-якого рівня складності за мінімальний проміжок часу

Види ремонтних послуг, що надаються офіційним сервісним центром Асус

Офіційний сервісний центр Asus, в особі команди досвідчених фахівців, виконує післягарантійний і гарантійний ремонт Asus. Робота починається з діагностування пристроїв з метою виявлення причин, які спричинили втрату повноцінної функціональності гаджету. Далі виконується ліквідація поломок з чітким дотриманням технологічних карт виробника.

Ключовими перевагами сервісного центру Асус є оперативність, індивідуальний підхід до кожного замовника і використання оригінальних деталей. Важливим моментом виступає інформування замовника про характер поломки і способах її ліквідації. Тільки при досягненні компромісу фахівці проводять необхідні дії.

Перш ніж надсилати пристрій до сервісного центру Asus, клієнтам рекомендується створення резервних копій даних. У тому випадку, якщо власник з якої-небудь причини не зможе зробити дії самостійно, але бажає зберегти інформацію, слід повідомити інженерів про даний факт.

Сервісний центр Асус прагне надавати максимальну зручність для клієнтів, тому користувачі, які зіткнулися з проблемним функціонуванням техніки або пристроїв, можуть розраховувати на оптимальне вирішення проблеми. Таким чином, при можливості відновлення деталі без установки нової, інженер про це обов'язково повідомить.

Сервісний центр Асус в Києві: здача пристроїв на ремонт

F1Center надає своїм клієнтам можливість передати пристрій або техніку декількома способами. Користувач може привезти його самостійно, попередньо заповнивши заявку на сайті або зателефонувавши в офіс. Але дана процедура не обов'язкова, інженери-діагности приймуть техніку в ремонт без будь-яких проблем. Можна також відправити техніку кур'єрською службою «Нова пошта».

Терміни ремонту безпосередньо залежать від обсягу робіт. У разі відсутності необхідних деталей, останні будуть доставлені логістичної службою в найкоротший термін. Для зручності клієнтів передбачена можливість відстеження статусу замовлення на сайті.