Гарантійний ремонт
Компанія F1Center - це уповноважений сервісний центр з гарантійного ремонту ноутбуків, смартфонів, планшетів світових виробників. Офіційна підтримка продуктів торгових марок Lenovo, MSI та ін. протягом всього гарантійного терміну.
Як швидко здати техніку в ремонт?
Зламався ноутбук? Не працює планшет або смартфон?
Авторизований сервісний центр Леново, Тошиба, Ямаха та ін. вже готовий допомогти в ремонті вашої техніки. Використання в F1 сертифікованого обладнання та оригінальних запчастин дозволяє проводити якісне та надійне гарантійне обслуговування.
Можливо, проблема з Вашим пристроєм вирішиться в дистанційному режимі. Для цього звертайтесь в наш call-центр за номером 800 800 018 (безкоштовно з всіх стаціонарних телефонів), і Ви зможете отримати детальну консультацію, знаходячись у будь-якій точці України.
Якщо ж без ремонту не обійтись, Ви можете принести пристрій в один із наших центрів обслуговування клієнтів у Києві. Відправити техніку на проведення гарантійного ремонту можливо також через кур'єрську службу Нова Пошта.
Терміни виконання
Перед початком ремонту для визначення причини несправності буде проведена попередня діагностика комп'ютера (ноутбука/планшета/смартфона).
Щоб швидко та ефективно провести ремонт телефонів, Ремонт планшетов або ремонт ноутбуків в F1Center створена потужна матеріальна база. Забезпечити процес реанімації вашого пристрою дозволяє великий склад необхідних запасних частин і висококваліфікований персонал. 84% ремонтів проводяться в термін від одного до трьох робочих днів.
Об'єктивною причиною збільшення термінів ремонту може стати відсутність потрібних запасних частин на складі. Налагоджена логістика компанії в цьому випадку виконає оперативну доставку від виробника в найкоротший термін, і Ви будете заздалегідь попереджені про очікувану дату завершення ремонту.
Список ремонтованої техніки. Гарантійний ремонт
Що варто врахувати при гарантійному ремонті.
-
З'ясуйте, чи знаходиться Ваш пристрій на гарантійному обслуговуванні. Термін гарантії вказується в гарантійному талоні, який видається при покупці. Додатково, в гарантійному талоні повинен бути вказаний серійний номер пристрою і печатка магазину, який здійснював продажу.
-
Наполегливо рекомендуєм створити резервні копії важливих для Вас даних. Оскільки, в процесі ремонту може знадобитися перевстановлення Windows. Важливо пам'ятати, що ні виробник, ні сервісний центр не несуть відповідальність за збереження Вашої особистої інформації, і під час ремонту важливі дані можуть бути втрачені.
-
Здавати пристрій в гарантійний ремонт необхідно в комплекті з оригінальним зарядним пристроєм і заводським упакуванням. Також, згідно вимог виробників, на пристрої при здачі в ремонт на операційній системі або на BIOS, не повинно бути паролів.
-
У вас є можливість контролю всього процесу виконання ремонту за допомогою форми відстеження стану замовлення, заповнивши яку Ви побачите актуальну фазу ремонту пристрою і можливу дату його закінчення.
-
Звертаємо Вашу увагу на те, що по Вашому бажанню ми можемо прийняти пристрій в одному центрі обслуговування (наприклад, поряд с місцем роботи), а видати, вже відремонтований, в іншому (на вихідних, наприклад, в районі, близькому до Вашого місця проживання). Для цього Вам необхідно просто заздалегідь попередити наших фахівців.
-
Для здійснення гарантійного ремонту Вам необхідно мати з собою і пред'явити при реєстрації у нас, гарантійний талон або інший документ, в якому вказана дата продажі, серійний номер і печатка продавця. Ми також звертаємо Вашу увагу на необхідність дотримання правил експлуатації виробу/товару, які описані в інструкції по експлуатації. Порушення умов експлуатації може привести до відмови в гарантійному ремонті та змінити статус ремонту на негарантійний (з оплатою вартості замінних запасних частин та роботи кваліфікованого інженера.
-
Виробник, як правило, не несе відповідальності в тих випадках, якщо Вами були встановлені додаткові компоненти, не передбачені до самостійної установки виробником, і в тих випадках, коли встановлені компоненти не рекомендовані виробником. Також хочемо звернути Вашу увагу на те, що в випадку, якщо самостійно встановлена Вами деталь або компонент призведе до виходу з ладу пристрою в цілому, Вам може бути відмовлено в гарантійному обслуговуванні