Наші телефони
0 800 800 018

Графік роботи Call-центру:
Пн-Пт, 9:00 - 19:00
Сб, 10:00 - 16:00

Пн-Пт 09:00 - 19:00, Сб 10:00 - 16:00

Гарантійний ремонт

Компанія F1Center - це уповноважений сервісний центр з гарантійного ремонту ноутбуків, смартфонів, планшетів світових виробників. Офіційна підтримка продуктів торгових марок Lenovo, MSI та ін. протягом всього гарантійного терміну.

Як швидко здати техніку в ремонт?

Зламався ноутбук? Не працює планшет або смартфон?
Авторизований сервісний центр Леново, Тошиба, Ямаха та ін. вже готовий допомогти в ремонті вашої техніки. Використання в F1 сертифікованого обладнання та оригінальних запчастин дозволяє проводити якісне та надійне гарантійне обслуговування.

Можливо, проблема з Вашим пристроєм вирішиться в дистанційному режимі. Для цього звертайтесь в наш call-центр за номером 800 800 018 (безкоштовно з всіх стаціонарних телефонів), і Ви зможете отримати детальну консультацію, знаходячись у будь-якій точці України.
Якщо ж без ремонту не обійтись, Ви можете принести пристрій в один із наших центрів обслуговування клієнтів у Києві. Відправити техніку на проведення гарантійного ремонту можливо також через кур'єрську службу Нова Пошта.

Терміни виконання

Перед початком ремонту для визначення причини несправності буде проведена попередня діагностика комп'ютера (ноутбука/планшета/смартфона).
Щоб швидко та ефективно провести ремонт телефонів, Ремонт планшетов або ремонт ноутбуків в F1Center створена потужна матеріальна база. Забезпечити процес реанімації вашого пристрою дозволяє великий склад необхідних запасних частин і висококваліфікований персонал. 84% ремонтів проводяться в термін від одного до трьох робочих днів.

Об'єктивною причиною збільшення термінів ремонту може стати відсутність потрібних запасних частин на складі. Налагоджена логістика компанії в цьому випадку виконає оперативну доставку від виробника в найкоротший термін, і Ви будете заздалегідь попереджені про очікувану дату завершення ремонту.

Список ремонтованої техніки. Гарантійний ремонт

Виробник
Обслуговується техніка
Гарантійний ремонт
Alldocube
Ноутбуки, планшети
aorus
Ноутбуки
BowersandWilkins
Акустика, навушники, саундбари, підсилювачі
blackview
Смартфони, планшети
chuwi
Ноутбуки, планшети
Dali
Сабвуфери, навушники, саундбари, портативна акустика
denon
Сабвуфери, ресивери, CD\DVD Плеєри, підсилювачі, акустика
dynabook
Ноутбуки
Infinix
Смартфони, навушники, зарядні пристрої
Itel Mobile
Смартфони
lenovo
Ноутбуки, планшети, моноблоки, системні блоки, міні-пк, монітори, проектори, повербанки, аксесуари для портативної техніки, ігрові консолі
marantz
Програвачі, ресивери
matrix
Програвачі, ресивери
msi
Ноутбуки, моноблоки, неттоп, ПК, монітори, системи охолодження, SSD, блоки живлення, ігрові консолі
oppo
Смартфони, навушники, браслети, смарт-годинники, планшети
optoma
Проектори, 3D окуляри, бездротові адаптери
rotel
Підсилювачі, програвачі, ресивери
teclast
Планшети, ноутбуки
Tecno Mobile
Смартфони, планшети, навушники, bluetooth колонки, роутери, портативні батареї, смарт-годинники
toshiba
Ноутбуки
yamaha
CD\DVD плеєри, домашні кінотеатри, акустика, ресиверы, підсилювачі, програвачі вінілових дисків
yepo
Ноутбуки

Що варто врахувати при гарантійному ремонті.

  1. З'ясуйте, чи знаходиться Ваш пристрій на гарантійному обслуговуванні. Термін гарантії вказується в гарантійному талоні, який видається при покупці. Додатково, в гарантійному талоні повинен бути вказаний серійний номер пристрою і печатка магазину, який здійснював продажу.

  2. Наполегливо рекомендуєм створити резервні копії важливих для Вас даних. Оскільки, в процесі ремонту може знадобитися перевстановлення Windows. Важливо пам'ятати, що ні виробник, ні сервісний центр не несуть відповідальність за збереження Вашої особистої інформації, і під час ремонту важливі дані можуть бути втрачені.

  3. Здавати пристрій в гарантійний ремонт необхідно в комплекті з оригінальним зарядним пристроєм і заводським упакуванням. Також, згідно вимог виробників, на пристрої при здачі в ремонт на операційній системі або на BIOS, не повинно бути паролів.

  4. У вас є можливість контролю всього процесу виконання ремонту за допомогою форми відстеження стану замовлення, заповнивши яку Ви побачите актуальну фазу ремонту пристрою і можливу дату його закінчення.

  5. Звертаємо Вашу увагу на те, що по Вашому бажанню ми можемо прийняти пристрій в одному центрі обслуговування (наприклад, поряд с місцем роботи), а видати, вже відремонтований, в іншому (на вихідних, наприклад, в районі, близькому до Вашого місця проживання). Для цього Вам необхідно просто заздалегідь попередити наших фахівців.

  6. Для здійснення гарантійного ремонту Вам необхідно мати з собою і пред'явити при реєстрації у нас, гарантійний талон або інший документ, в якому вказана дата продажі, серійний номер і печатка продавця. Ми також звертаємо Вашу увагу на необхідність дотримання правил експлуатації виробу/товару, які описані в інструкції по експлуатації. Порушення умов експлуатації може привести до відмови в гарантійному ремонті та змінити статус ремонту на негарантійний (з оплатою вартості замінних запасних частин та роботи кваліфікованого інженера.

  7. Виробник, як правило, не несе відповідальності в тих випадках, якщо Вами були встановлені додаткові компоненти, не передбачені до самостійної установки виробником, і в тих випадках, коли встановлені компоненти не рекомендовані виробником. Також хочемо звернути Вашу увагу на те, що в випадку, якщо самостійно встановлена Вами деталь або компонент призведе до виходу з ладу пристрою в цілому, Вам може бути відмовлено в гарантійному обслуговуванні

Замовити дзвінок
Замовити дзвінок Адреси Viber Telegram Подзвонити