Наші телефони
0 800 800 018

Графік роботи Call-центру:
Пн-Пт, 9:00 - 19:00
Сб, 10:00 - 16:00

Пн-Пт 09:00 - 19:00, Сб 10:00 - 16:00

Гарантійний ремонт Hi-Fi/AV техніки та периферії

Гарантійний ремонт Hi-Fi/AV техніки і акустики Marantz, Yamaha, Denon і т.д. в сервісному центрі F1. Гарантійне обслуговування відеопроекторів, роутерів, Hi-Fi систем, CD/DVD програвачів, принтерів і БФП, сканерів.

Гарантійний ремонт Hi-Fi/AV техніки в сервісному центрі F1

Сервісний центр F1Center проводить гарантійні ремонти акустичних і Hi-Fi систем, відеопроекторів таких брендів як Marantz, Yamaha, Denon, Cambridge Audio.

Здати техніку в ремонт Ви можете безпосередньо в нашому центрі обслуговування клієнтів або відправити за допомогою кур'єрської служби «Нова Пошта».

Ремонт техніки Marantz

Сервісний центр F1 проводить гарантійні ремонти програвачів, ресиверів, сабвуферів, підсилювачів, домашніх кінотеатрів Marantz.

Звертаючись до компанії F1Center Ви можете бути впевнені, що гарантійний ремонт техніки буде проведено відповідно до законодавства України та гарантійної політики виробника.

Ремонт техніки DENON

Компанія Denon виробляє сучасну акустику і аудіотехніку.

Офіційну підтримку і гарантійні ремонти акустичних систем, сабвуферів проводить сервісний центр F1, який більше 10 років займається гарантійним обслуговуванням техніки світових виробників.

Ремонт техніки Yamaha

Компанія F1Center проводить гарантійне обслуговування аудіотехніки одного з найбільших японських виробників - Yamaha.

Інженери F1 ремонтують акустику, підсилювачі, ресивери та іншу складну техніку.

Ремонтні роботи проводяться в максимально короткі терміни, оскільки всі етапи ремонту ефективно оптимізовані.

Список ремонтованої техніки. Гарантійний ремонт Hi-Fi/AV техніки.

DALI
denon
marantz
matrix
optoma
rotel
toshiba
yamaha

Етапи гарантійного ремонту Hi-Fi / AV техніки

  • З'ясуйте, чи є Ваш пристрій на гарантійному обслуговуванні. Термін гарантії вказується в гарантійному талоні, який видається при покупці.
  • Підготуйте заздалегідь усі необхідні документи (гарантійний талон/документ, в якому вказана дата продажу, серійний номер і печатка продавця).
  • Скористайтеся формою "Попередньої реєстрації ремонту".
  • Виберіть зручне для Вас місце розташування центру обслуговування Клієнтів або скористайтеся службою кур'єрської доставки Нова Пошта.
  • Контролюйте процес виконання ремонту за допомогою форми відстеження.
Замовити дзвінок
Замовити дзвінок Адреси Viber Telegram Подзвонити