Гарантійний ремонт Hi-Fi/AV техніки та периферії

Гарантійний ремонт Hi-Fi/AV техніки та акустики Harman / Kardon, Yamaha, JBL і т.д. в сервісному центрі F1. Гарантійне обслуговування відеопроекторів, роутерів, Hi-Fi систем, CD/DVD програвачів.

Гарантійний ремонт Hi-Fi/AV техніки в сервісному центрі F1

Сервісний центр F1 проводить гарантійні ремонти акустичних та Hi-Fi систем, відеопроекторів таких брендів як Harman/Kardon, Yamaha, JBL і т.д.

Здати техніку в ремонт Ви можете безпосередньо в нашому центрі обслуговування Клієнтів або відправити техніку за допомогою кур'єрської служби Нова Пошта.

Ремонт техніки Harman/Kardon

Сервісний центр F1 проводить гарантійні ремонти програвачів, ресиверів, сабвуферів, підсилювачів, домашніх кінотеатрів Нarman/Kardon.

Звертаючись до компанії F1Center Ви можете бути впевнені, що гарантійний ремонт техніки буде проведено відповідно до законодавства України та гарантійної політики виробника.

Ремонт техніки JBL

Американська компанія JBL виробляє сучасну акустику та аудіотехніку.

Офіційну підтримку і гарантійні ремонти акустичних систем, сабвуферів проводить сервісний центр F1, який більше 10 років займається гарантійним обслуговуванням техніки світових виробників.

Ремонт техніки Yamaha

Компанія F1Center проводить гарантійне обслуговування аудіотехніки одного з найбільших японських виробників - Yamaha.

Інженери F1 ремонтують акустику, підсилювачі, ресивери та іншу складну техніку.

Ремонтні роботи проводяться в максимально короткі терміни, оскільки всі етапи ремонту ефективно оптимізовані.

Список ремонтованої техніки. Гарантійний ремонт Hi-Fi/AV техніки.

asus
arcam
cambridge-audio
harman-kardon
infinity
jbl
logitech
monitor-audio
optoma
toshiba
marantz
rel
triad
elac
runco
phase
nuvo
sunfire
onkyo
morel

Этапы гарантийного ремонта Hi-Fi/AV техники

  • З'ясуйте, чи є Ваш пристрій на гарантійному обслуговуванні. Термін гарантії вказується в гарантійному талоні, який видається при покупці.
  • Підготуйте заздалегідь усі необхідні документи (гарантійний талон/документ, в якому вказана дата продажу, серійний номер і печатка продавця).
  • Скористайтеся формою "Попередньої реєстрації ремонту".
  • Виберіть зручне для Вас місце розташування центру обслуговування Клієнтів або скористайтеся службою кур'єрської доставки Нова Пошта.
  • Контролюйте процес виконання ремонту за допомогою форми відстеження.